PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 februari 2007

Gezocht: STAGEPLAATS

Die namiddag op het werk...

"Spijtig van Netwerk he, waar moet gij nu stage gaan doen?"
"Hoezo spijtig? Ik volg niet..."
"Ah... ik heb gisteren gelezen dat ze er mee stoppen."
-moment van verbazing en ongeloof-
"Euh... ik weet van niks."

Dan kom je thuis en lees je dit. De stageplaats die ik al anderhalf jaar had... stopt ermee.

Kort samengevat: PJ ZOEKT EEN STAGEPLAATS!
Wie: Pieterjan, laatstejaarsstudent journalistiek aan de Xios.
Wat: een stageplaats.
Waar: Eender waar. Ik heb wel een kot in Antwerpen, maar dat maakt niets uit.
Wanneer? 14 maart tot 15 juni 2007.

Wie mij wil/kan helpen met een nieuwe stageplaats mag mij contacteren op pieterjanvl at gmail punt com. CV's en proefartikels zijn via hetzelfde adres te verkrijgen.

Wie mij kan helpen mag zich verwachten aan eeuwige dankbaarheid en rijstpap met gouden lepelkes in den hemel!

Labels: , , , , ,

1 Comments:

Blogger Anneke said...

Tja euh... ik vrees dat je gewoon alle redacties moet gaan afbellen op zoek naar een nieuwe stageplaats... wel straf dat Netwerk stopt nu!

dinsdag, februari 20, 2007 5:07:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home