PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

12 februari 2007

In memorian

Vandaag neem ik afscheid van iemand die zeer dicht bij me stond. Iemand die de afgelopen vier jaar als een echte kamergenoot er altijd voor me was. Nooit was er ruzie tussen ons, maar aan alle mooie dingen komt een einde...

Ik ga je missen, mijn lieve goudvis.

De begrafenisplechtigheid vond plaats in intieme kring, waarna het stoffelijk overschot werd begraven in de GFT-bak te Langdorp. Bloemen noch kransen, rouwberichten in de comments.

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous kar said...

innige deelnemen en nog veel sterkte.

Het beestje was dan toch echt dood, ook al twijfelde ge eerst nog he.

maandag, februari 12, 2007 2:22:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

haaaaaa ik had hem of haar moeten flashen toen ik nog de kans had he! :D

in elk geval, innige deelneming - als je een stevige vin nodig hebt om op uit te huilen...

maandag, februari 12, 2007 7:21:00 p.m.

 
Blogger Jozef Peter said...

Mijn deelneming.
RIP goudvis van PJ.

maandag, februari 12, 2007 7:22:00 p.m.

 
Blogger Eva said...

Mijn innige deelneming Pyjama!

maandag, februari 12, 2007 10:32:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Blijft nu nog de vraag of je een vis moet begraven of te water laten.

dinsdag, februari 13, 2007 12:22:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home