PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 februari 2007

PJ zoekt EEN KOT

Tussen de berichten die hier met de dag depressiever klinken, zijn er ook positieve noodkreten.
Zo vertrek ik vanaf half maart tot half juni op stage.

Eerst en vooral verlang ik naar de praktijk, langs de andere kant ben ik na vijf jaar Hasselt een beetje beu. Maar één reden heeft niets met de stageplaats of de stad te maken: het kot!
Het openbaar vervoer is beperkt en de auto is te duur. Daarom mag ik drie maandjes mijn plan gaan trekken op kot Antwerpen.

Nu er nog een vinden...

Dus lieve lezertjes, wie een kotbaas/bazin kent met een kot in een leuke Antwerpse buurt, mag het mij altijd laten weten op Pieterjanvl at gmail punt com
Er zijn wel twee voorwaarden...

- Mijn stageplaats is net buiten Antwerpen, dus ben ik van plan om met de auto te gaan. Een (gratis) parkeergelegenheid zou dus aangenaam zijn.
-Ik doe stage bij Netwerk. Een kot waar ik mijn mails via postduif moet binnenhalen valt dus ook net buiten de voorkeuren.

Labels: ,