PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

12 maart 2007

Ik droom

Van het Spaanse strand,
of het Franse land.
Van weekendjes aan zee,
met vrienden of met twee.
Van mooie meisjes op het strand,
en een cocktail in mijn hand.
---

Deze week blijf ik -in tegenstelling tot mijn collega's- een weekje thuis. Mijn stage begint een weekje later en dat geeft me tijd om te dagdromen. Iets waar ik de laatste maanden weinig tijd voor had, is nu terug.
Ik droom van zomer en vakantie. Ironisch genoeg nu ik niet eens aan het werk ben.

Ps: Ik begon te dromen over Frankrijk toen ik dit artikel las. Om maar aan te tonen hoe ver ik soms afdwaal.

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger just me said...

ooh, dagdromen over vakantie altijd leuk en zeker als de zon zo zalig schijnt.
Mag ik mee met jou dagdromen of op vakantie? :p

maandag, maart 12, 2007 6:30:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home