PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 maart 2007

Live from de Kempen (2)

Vandaag heb eerste stagedag bij ZDnet achter de rug. Omdat ik al acht uur achter de computer heb gezeten, ga ik de eerst indruk beperken tot: Leuk.

Maar in de mediawereld tellen de resultaten. Daarom geef ik liever de links zodat jullie mijn eerste artikels als stagiair eens kunnen lezen. Vooral het eerste artikel is iets wat volgens mij het dagelijks betalingsleven wel eens kan veranderen. Enjoy!

Betalen met gsm van start in Belgiƫ


Ohja, ik slaag er probleemloos in om tussen Geel en Turnhout te rijden ondanks de omleidingen... Maar ik reed vandaag verloren op 4 km van mijn kot. On the bright side heb ik vanavond voor de tweede keer gekookt zonder voedselvergiftiging!

U leest het. Als u mij in de komende weken een tijdje niet hoort, check dan ZDnet.be of het ziekenhuis.

Labels: , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous annelien said...

goeie artikels, proficiat PJ! de zus is fier op u! en ahja ookal ben ik graag bij steven, ik mis u soms wel een beetje zenne....

grtz vanuit lier

vrijdag, maart 30, 2007 2:17:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home