PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

14 maart 2007

Live from de Kempen!

Na meer dan vier jaar studeren is het moment aangebroken: PJ zit op kot!

Weliswaar in een testfase. Vandaag ben ik de meerderheid van mijn spullen hier komen zetten. Ik blijf hier tot morgenmiddag waarna ik snel terug naar de mama zal rijden omdat ik haar mis (en omdat ik daar zelf niet moet afwassen). Zondagnacht maak ik hier mijn terugkeer en zal het voor de komende maanden zijn (op de weekends na).

Hoe is het daar?
Niet dat het u enorm zal boeien, maar het gaat hier goed. Ik zit op een propere kamer met uitzicht op de tuin en de keuken. Thuis moet ik het met meer rommel en minder uitzicht doen. Sinds enkele uren heb ik ook de luxe van een frigootje op de kamer ontdekt.

Stel: Dorst!
Ik duw me af en rol met mijn bureaustoel naar mijn rek met glazen.
Vervolgens duw ik me af richting frigo waar ik een fles water bovenhaal.
Tot slot duw ik me met water en glas terug af richting bureau.

U leest het, ik trek mijn plan hier wel.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger just me said...

En heeft de kleine PJ het overleefd zo alleen zonder mama?

donderdag, maart 15, 2007 11:11:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Vervang het water niet door stouter spul hé PJ ;-).

vrijdag, maart 16, 2007 12:23:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

hmmm en euh.. als de glazen en de drank op zijn? rolt ge u dan ook naar de wasbak, of naar de dichtsbijzijnde winkel? ;) wanneer gaan we trouwens nog eens cocktailen?

vrijdag, maart 16, 2007 2:53:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gelukkige verjaardag.

Ik ben nog steeds benieuwd naar de blote borsten op de XIOS. Zatte docente, dameskleedkamer, cafetaria-personeel, internet gevonden op een PC?

zondag, maart 18, 2007 1:16:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home