PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 maart 2007

My 10950 minutes of fame

Vandaag bestaat deze blog twee jaar. Op die tijd zijn er meer dan 25 000 bezoekers langsgekomen (de teller stond er pas drie maanden later) en zit dit webstekje de laatste weken aan een gemiddelde 75 bezoekers per dag. Het mooiste is dat ik geen flauw idee heb wie die mensen zijn. Een deel klasgenoten, een deel vrienden. Zelfs een paar lectoren naar het schijnt. De rest mag het mij ook altijd laten weten, love to stay in touch with the fans ;-)

Maar genoeg gezever voor vandaag. Met minder dan 48 uur te gaan voor mijn eerste stagedag geef ik u nog graag een best of van het afgelopen blogjaar.

Opsporing verzocht! (aanrader)
Seks, voor M/V met talent
Hopeloos gedateerd (aanrader)
Opgewarmd en met de wind gedraaid
Ik wil (op vakantie)
Laurent getuigt in Hasselt (aanrader)
It's all about the boobies
Gang bang
Geluk
Censuur anno 2006 (aanrader)
Ik kwam, ik zag, ik consumeerde
Ze zullen hem niet temmen
AGRESSIE (aanrader)
Media & Macht (Ollivier Costemalle) (aanrader)
Perceptie Vs. realiteit
Verzuurde aardrijkskunde (aanrader)
Ik zoek een collega
Weten en willen weten
Zelfzekere jongen
(un)armed
0810
School & Tits
Het stinkt hier (nog altijd)
In search of the corporate princess (3) (aanrader)
In search of the corporate princess (2) (aanrader)
In search of the corporate princess (1) (aanrader)
Regen
Werchter kort samengevat
Freedom of speech
Gastblog (wereldbeker)
Alles kan beter
Accurate beschrijving
Eindelijk (Socio slot)
Gratis drank!
Die namiddag in de computerwinkel (aanrader)
Kunst anno 2006
Product placement (aanrader)
Guess the patch
De Beste domme blondjes mop
Te koop
PJ en de aansteller (aanrader)
Spam

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Tine said...

jaja proficiat! *geeft de blog van pj drie dikke kussen* :p DA VALT TEGEN HE PJ :D

zaterdag, maart 17, 2007 3:55:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gelukkige vertweejaardag! die blote borsten op de XIOS moet je toch nog eens uitleggen. Dameskleedkamers binnengevallen?

zondag, maart 18, 2007 9:21:00 a.m.

 
Anonymous Sanderijn said...

Hehe, (un)armed. Vond ik ook een goeie. *g*

zondag, maart 18, 2007 11:55:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home