PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

23 maart 2007

Scarlet laat oude klanten meer betalen

Scarlet belooft binnen enkele maanden zijn oude klanten gratis over te zetten op het 6 Mbit-netwerk. Maar klanten die al langer bijbetalen voor extra snelheid, blijven een bijkomende 2 euro verschuldigd.

Meer weten?

Voor wie dit bericht van toepassing is: zeg die twee euro zo snel mogelijk af! Het komt er op neer dat je blijft betalen voor dezelfde service die andere klanten nu gratis krijgen.

Wie het trouwens nog niet doorhad, dit is een aardige primeur om mijn eerste week mee af te sluiten. Mijn weekend mag beginnen en ik zie u graag

de volgende keer terug.

Labels: , , , , ,

5 Comments:

Anonymous uw vriend en tevens klasgenoot said...

Zorg er in het vervolg voor dat uw nickname duidelijker is. Ik hoopte pikante verhalen van miss Johansson te lezen, en nu heb ik mijn tijd in diee schele zever gestoken. Voor de rest prima blog.

zaterdag, maart 24, 2007 2:22:00 p.m.

 
Anonymous een andere klasgenoot said...

Ik heb nochtans nog niet veel van uwe "schele zever" gelezen int belangske.

zondag, maart 25, 2007 2:47:00 p.m.

 
Anonymous NOG een klasgenoot said...

haha, Amaury bij z'n velleke getrokken..

Vandaag in het Belang: Michel Wuyts over Milaan-San Remo: "Die koers is als Scarlet Johansson: ze staan allemaal te trappelen om erin te mogen, en slechts een heeft prijs."

maandag, maart 26, 2007 11:32:00 a.m.

 
Anonymous eerste klasgenoot terug said...

Hehe, Michel Wuyts is een filosoof. Tja, een andere klasgenoot, ge moet die "schele zever" niet persoonlijk opnemen. Als je hoopt op Scarlett en ze is het niet, dan is al de rest niet de moeite waard.

maandag, maart 26, 2007 1:53:00 p.m.

 
Anonymous classmate number 2 said...

Das n feit.

maandag, maart 26, 2007 2:34:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home