PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

28 maart 2007

Vers van de pers(conferentie)

Waar moet ik beginnen?

Vandaag ging ik voor het eerst naar een persconferentie en ik kan u zeggen dat het een van de aangenamere dingen in de journalistiek is.
Naast het feit dat je een overschot aan informatie krijgt, kunnen PR-mensen het niet laten om met gadgets naar je hoofd te smijten. Ik dank Microsoft voor de USB-hub, ook al werken er maar drie van de vier poorten. De e-ID kaartlezer ga ik straks even uittesten.

Wie het zich afvraagt, het artikel staat hier. Ik heb dus wel degelijk gewerkt tussen de hapjes en leuke gesprekken door. Om een collega/medestudent te citeren "gij stelt ook altijd de vragen he."

Leuke weetjes:
-Greet De Keyser is een aangename vrouw die er in het echt lang niet slecht uitziet.
-Ben Rouffa van VTM heeft zowaar de introtune van het nieuws als beltoon.
-Gekregen gadgets werken niet altijd.
-Je krijgt vaak meer info van collega-journalisten dan van woordvoerders.
-Telenet biedt een draadloos abonnement aan dat gewoonweg pakken goedkoper is dan hun standaard kabelabonnement! Hier staat het bericht van Telenet en hier het artikel op ZDnet.



Ohja, volledig los van vandaag heb ik een sterk vermoeden dat Microsoft binnenkort met een eigen iPhone wil komen. Voor alle duidelijkheid heb ik hier geen enkel bewijs voor. Mijn vrouwelijk intuïtie voelt het gewoon zo aan.

UPDATE: Uit goede bron heb ik vernomen dat ik zojuist weer op het VTM-nieuws ben verschenen. Ik ga binnenkort echt t-shirts dragen met de link van deze blog op.

Labels: , , , ,

3 Comments:

Blogger just me said...

altijd figureren in het vtm-nieuws, wat een eer :p

Wie weet moet je voor de tv gaan werken in plaats van voor ZDnet :p

woensdag, maart 28, 2007 10:53:00 p.m.

 
Anonymous David said...

had ik hier daarstrak geen comment gezet in het genre van "wij PR-mensen houden daarvan ja"?
Of word ik nu echt oud :o

maandag, april 02, 2007 10:58:00 p.m.

 
Anonymous David said...

ok, nevermind ik ben gewoon dom :D

maandag, april 02, 2007 10:59:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home