PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 maart 2007

Weetjes op donderdag

  • Koeien zijn verantwoordelijk voor 4 procent van alle schadelijke uitlaatgassen. Geen nood, er zijn pillen voor. Al Gore belde me daarnet op, als ik mijn speciale roereieren bak, bedraagt mijn bijdrage 3 tot 5 procent -afhankelijk van de hoeveelheid ajuin.
  • Wie geen geld heeft voor een PlayStation 3 kan er morgenvroeg een winnen door -verkleed als paashaas- mee te doen aan de wedstrijd in de Carrefour van Ninove.
  • Wie van de tien deelnemers het langs zijn hand op een PS3 legt, wint de nieuwe console.
  • Dit hebbedingetje heeft trouwens ook motion detection. Wat zoveel wil zeggen dat het merkt wanneer u de controller heen en weer trekt. Verwacht er echter niet zoveel van als de Wii, het is louter een leuk extraatje.
Tot slot kan ik u uit goede bron melden dat werkgevers voor een sollicitatie in het medialandschap steevast namen googelen. Pas dus op wat u onder uw eigen naam online zet. Mijn volledige naam geeft overigens deze blog, mijn voorzitterschap bij SturaX HWB, mijn brief aan HbvL en sinds deze week mijn bijdragen bij ZDnet aan.

Geen slecht begin, al zeg ik het zelf.

Labels: , , , , , , ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

by the way, die pillen voor winderige koeien zouden een vuist dik zijn.. ocharme die beesten!

zondag, maart 25, 2007 11:05:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home