PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 april 2007

Bellen met Google (2)

Dag 11:
10 uur:
"goeiedag meneer Van Leemputten, ik heb de antwoorden van Google doorgekregen en ik mail ze u zo snel mogelijk door."

16 uur: Spoedig slaat op een termijn van zes uur. Na Elf dagen Google-stalking, krijg ik antwoord van het bedrijf.

Vraag 1: It's the same service so nothing will change.
Vraag 2: we do not give information about that.
Vraag 3: There are no plans to do this.
Vraag 4: This is an assumption and we'd prefer not to comment on that.
Vraag 5: Again, an assumption and we do not comment on such things.

Elf dagen om mij te laten weten dat ze geen commentaar hadden... Tot zover mijn zoektocht naar Google.

Labels: , , , ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

ons pharah zie ;)

zondag, april 22, 2007 2:03:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home