PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 april 2007

Gringo 2.0

Weet u wat ze zeggen van mannen met grote voeten...

Yep, ze hebben het moeilijk om schoenen te vinden.
--

En zo komen we bij mijn zweetpaar terecht. Mijn bescheiden 47 heeft vandaag geen paar schoenen gevonden. Tenzij modellen die voor de betere 55-plusser zijn weggelegd, alsof die alleen grote voeten hebben. Ook voetballers vinden hun schoenen tot maatje 49, maar een gewone leuke sportschoen om deze zomer mee rond te lopen is er voor mij niet. Helaas.

Maar ik dwaal weer ongelooflijk af. Wat kan het u schelen dat ik een 47 heb, laat staan dat ik er geen schoenen voor kan vinden. U wil weten waar hier Gringo 2.0 staat, want Gringo is hot.

Onze Westvlaamse loverboy die vorige week zijn ciska ten huwelijk vroeg (u weet wel, die met het triootje dat niemand kon zien maar wel kon horen), heeft zijn eigen kledinglijn.

Bij MisterTshirt.net kan u voor 15 euro een GRINGO-Tshirt bestellen, inclusief "talk to the hands" onderschrift. Het is wel nog onduidelijk of "cause the face don't wanna hear it anymore" op de rug staat, maar het zou een aangenaam extraatje zijn.




Vijftien euro om een hele zomer fout rond te lopen. Dames, heren, grijp uw kans!

Labels: , ,

5 Comments:

Blogger Tine said...

wel, mijn broer heeft ook een 47 en hij heeft nog nooit problemen gehad om schoenen te vinden.. jij bent dan nog eens kieskeurig ook :D niet ontkennen, ik ken je wel.. je kan altijd een basketschoen gaan kopen.. leuven: bounce wear! daar hebben ze zeker en vast schoenen die je voetje passen (en niet alleen basketschoenen, ook sportieve schoenen)

donderdag, mei 03, 2007 10:03:00 a.m.

 
Blogger just me said...

kieskeurig zijn op schoenen, maar wel een gringo-t-shirt aanprijzen, mm over smaak heb ik toch mijn twijfels dan hoor :p

donderdag, mei 03, 2007 11:28:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

;) entre gustos no hay disputas :D en btw :p uw prentje werkt ni meer o:-)

zondag, mei 06, 2007 8:06:00 p.m.

 
Blogger Anneke said...

tiens, pj, dat van Gringo stond precies in HBvL als ik me niet vergis. *grijns* thx

dinsdag, mei 08, 2007 12:06:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Mja, nu ze weer dingen van hier overnemen, hoop ik dat ze aan me denken als ik een job zoek in de komende maanden. :-)

dinsdag, mei 08, 2007 1:16:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home