PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

24 april 2007

Gringo

Nog meer muziek, nog meer fout...




Ondertussen zit ik ongeveer zes weken op kot, periodes waarin ik door de week geen tv kijk en dus het prachtige Temptation Island mis. Het is te zeggen, dat ik het niet zelf bekijk, want ik krijg langs alle kanten verhalen te horen over Gringo. Zelfs Peter Van De Veire wist me er vanochtend mee wakker te maken.

Dus dan ga je op YouTube maar eens rondneuzen, en dan kom je op dit soort materiaal uit.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Bad, Mean & Ugly said...

PJ, zou je niet beter van je kot terugkeren? 't Is geen doen hé

woensdag, april 25, 2007 7:42:00 p.m.

 
Anonymous Sanderijn said...

*jaw-drop* Zeg me niet dat ge niet weet dat op http://www.temptation-island.nl/ alle afleveringen kan bekijken! Zo hou ik het op kot in elk geval bij. Enjoy.

woensdag, april 25, 2007 10:35:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

ge had beter deze post 'fout3.0' genoemd... :p

zondag, april 29, 2007 11:57:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home