PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 mei 2007

An apple a day...

Ach nee, cut the crap.

Sinds ik op kot zit heb ik nog nooit zo veel appels gegeten. Maar ondanks dit en andere gezonde initiatieven, zit ik hier met een oorontsteking.

Op zich heb ik niet te klagen. Een verkoudheid komt meermaals per jaar, maar buiten een vaccinatie is het al weer twee of drie jaar geleden dat ik nog eens bij de dokter ben geweest, tot vanmorgen. Deze kathedraal van een lichaam kan tegen een stootje!

Groot nadeel is dan weer dat ik bij het minste panikeer en disfunctioneel ben. Zo zit ik op het moment van schrijven met een schuin hoofd om de oordruppels te laten doorlopen. Combineer het met momenten van versuffing waarbij gedachten verdwalen naar wilde verhalen, en u krijgt een vrij accuraat beeld.

Ergens heeft het iets weg van Stephen Hawking, in een rol(lende bureau)stoel zittend en mijn hoofd schuin. Langs de andere kant ben ik vrij moe, en blijven de neusdruppels minder goed zitten dan de oordruppens. Met andere woorden: het kan evengoed lijken op het syndroom van Down.

Labels: , , ,

2 Comments:

Blogger Tine said...

:p kathedraal van een lichaam dat tegen een stootje kan? als je een keer op zijn been mept begint hij al te janken! hahaha :D

maandag, mei 21, 2007 9:51:00 p.m.

 
Anonymous Annelien said...

daar moet ik Tine gelijk in geven

dinsdag, mei 22, 2007 10:20:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home