PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

08 mei 2007

Lost & Temptation, verloren eilanden

De reden waarom ik al een tijdje terug ben gestopt met Lost, is dat het maar bleef doorgaan. Sommigen sterven, maar op een onbewoond eiland duiken ook steeds meer andere mensen op (wat 'onbewoond' dan weer tegenspreekt).

Kort samengevat, zulke series hebben kwaliteit omdat ze goed gemaakt zijn en omdat ze ergens naartoe werken. Toen ik meer dan een jaar terug hoorde dat er van Lost zeker vier seizoenen gingen komen, ben ik grotendeels afgehaakt.

Vandaag heb ik daar geen spijt van, want volgens The New York Times willen ABC de show nog rekken tot zes seizoenen. Misschien ooit op dvd, maar voorlopig pas ik verder voor deze schitterende serie.

Daar tegenover staat dat ik gisteren mijn eerste stuk Temptation Island van dit jaar heb gezien! Gringo sprak zware, maar terechte woorden. De vraag blijft of hij ze zelf heeft bedacht of niet. Vriendin Ciska heb ik ook gezien, en meteen begrijp ik waarom het donker was tijdens dat triootje. Het concept van safe sex met die vrouw is met een zak over je hoofd om niet te schrikken. No offence meisje, je bent gewoon mijn type niet.
Het was trouwens enorm moeilijk om het meisje te verstaan. Gringo wordt door alles en iedereen te kakken gezet omwille van zijn accent, maar zijn vriendin (of is het vrouw ondertussen?) ik al helemaal niet te verstaan.

Voor alle duidelijkheid, ik heb niets tegen Westvlamingen. Doorgaans zijn dat sympathieke vriendelijke mensen, zelfs hun accent kan ik enorm smaken. Maar mensen appreciƫren het ook niet als ik spontaan plat osschots begin te klappe, das gewoon ni plezant om te hore, snapte?

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Anneke said...

Ik was begonnen aan het derde seizoen van Lost, maar ook ik heb eigenlijk geen zin meer om het verder te volgen. Het boeit me gewoon niet meer. Jammer eigenlijk, want zo'n laatste indruk verpest mijn aanvankelijk positieve mening over die serie volledig. Maar bon, een zekere worstendraaier zou zeggen: business is business...

donderdag, mei 10, 2007 3:30:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Idem dito hier! Hoe vaak hebben we gepraat over het spanningsgehalte van Lost op school? Vaak!
Maar dit is dan de andere kant van de medaille... Het werd 'te spannend', bijgevolg 'te langdradig'. I've Lost my dvd...

vrijdag, mei 18, 2007 10:33:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home