PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

31 mei 2007

"Geen probleem"

Yves Leterme en verhofstadt hebben hun eigen MySpace-pagina! (bron)

Voor de goedgelovigen onder u, beide pagina's zijn zo fake als de borsten van wijlen Lolo Ferrari. Het kabinet van Leterme wil de pagina dan ook liever offline.
--

Los daarvan nog meer nieuws van de Vlaamse overheid. Afgelopen vrijdag was er een probleem met hun mailserver. 'Te veel spam' was het probleem. Volgens anderen bleek er echter meer aan de hand te zijn. PJ zocht het uit en kreeg van de overheid meer tegenwind dan van een olifant op bonendieet.

Na mijn eerste artikel werd het nog vreemder. Zo belde de Raad van State met de vraag of een van de reacties op mijn artikel kon worden geschrapt.

Vandaag werd ik uiteindelijk met de woorden "er is geen probleem en er is nooit een probleem geweest" nogmaals vakkundig werd afgescheept. Meer krijgt u te lezen zodra mijn tweede artikel online staat (en ik nog eens tijd heb).



If it looks like a duck, acts like a duck, walks like a duck... It's.... André Flahaut jeweetwel.

Labels: , , , , , , ,