PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 mei 2007

Masturbation makes you deaf

Je zou het bijna gaan geloven.

Ondertussen ben ik bijna twee weken terug vrijgezel (bij deze hebt u de dienstmededeling, no further comment), en ik hoor nog amper iets.

Vanmorgen stond ik op en bleek mijn oorontsteking zo goed als weg te zijn. Magische druppeltjes, die Panotile. Maar het was te vroeg, tegen de namiddag was de druk langs rechts volledig weg... En kwam ze links op.

Ondertussen zijn we een paar uur en menig druppelkes verder en heb ik officiëel een nieuwe oorontsteking langs de andere kant. De pijn is intussen weer even minder, de gehoorstoornissen des te groter. Vergelijk het met onder water zitten, je hoort mensen wel praten, maar een spontane 'wablieft' komt er wel elke keer bij.

Al bij al overleef ik het wel, ik kan het gewoon niet laten om er over te zeuren. Ja ik weet dat er kindjes zijn die veel ergere dingen meemaken, maar die mogen het op hun blog zetten. Voor u sarcastisch lacht, ze kunnen dat binnenkort ook echt dankzij het OLPC-project.

U merkt ook dat ziek zijn mijn bloginspiratie stimuleert. Maar voorlopig beperk ik het tot een maximum van één post per dag. Voor morgen mag u een leuke advertentie verwachten. In het land waar reclame en miljardenwereldje is, en twee vergaderingen elke commerciële scheet vooraf gaan, zit er zowaar een licht racistisch trekje in de advertenties van US Postal.

Maar meer daarover morgen!

Labels: , , ,

2 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Ook al kan een stevige kerel als jij best tegen een stoot(je), kleine oortjes kunnen grootse pijnen veroorzaken. Beterschap!

woensdag, mei 23, 2007 9:39:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

hehehe en rooie oortjes?

vrijdag, mei 25, 2007 4:03:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home