PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

08 mei 2007

Ondertussen elders

Ja ik weet het, de blogfrequetie zakt maar dieper en dieper, maar toch laat ik jullie graag meegenieten van een aantal leuke dingetjes van op mijn stage. Het doelpubliek van mijn blog (vrienden en fans van de betere onzin) is niet dat van ZDNet, maar toch geef ik jullie graag wat mee. Noem het mijn manier van bemoeien.

Eerst en vooral het feit dat Second Life enorm overrated is. Buiten een handvol Amerikanen en Duitsers is er weinig te zien. Waarom kent u Second Life dan zo goed? Omdat Linden Labs (ontwikkelaar) enorm goed kan hypen. Het concept is inderdaad mooi, maar bent u er al geweest?
Voor de fans van de betere onzin, er zit een kleine grap in de titel van het bericht.

Dan is nog het VDSL2+ artikel. VDSL zal u weinig zeggen, het is een van de opvolgers van ADSL, het komt er op neer dat dit er vanaf 2008 is, en meer dan vijftien keer zo snel als uw huidige verbinding. Naast de technologie is dit ook een nieuwe kans voor internetproviders om zich populair te maken bij nieuwe klanten.

Ondertussen krijg ik steeds meer zicht op de grote spelers. Google is niet gewoon dat balkje om iets te vinden. Microsoft verkoopt geen goedkope software in ontwikkelingslanden als liefdadigheidsproject. Apple is niet de perfecte computer met een perfecte inhoud en alle nieuwe spelconsoles moeten momenteel onderdoen voor de 'oude' PlayStation 2, de opvolger kan zelfs amper zijn plaats op de markt veroveren.

Nu heeft u ook weer een idee waar ik mijn tijd insteek als ik hier wat afwezig lijk. Maa geen nood, I'll be back! Of u dat nu wil of niet.

Labels: , , , , , , ,

1 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Nog veel succes met de laatste stageweken, PJ!

vrijdag, mei 18, 2007 10:30:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home