PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

26 juni 2007

Vote Joyce

Met de zomer voor de deur lijkt alles een pak mooier. De opwarming van de aarde lijkt ons eventjes minder te storen, iedereen heeft wat meer tijd en het kan aan mij liggen, maar vrouwen zien er doorgaans een pak knapper uit.

Joyce doet mee aan de Belgian Bikini Babe en vroeg me heel lief of ik dat hier eventjes wou vermelden. Als fan van mooie vrouwen en eeuwige mensenvriend, deel ik graag wat vrouwelijk schoon met u. In ruil vraag ik u op haar te stemmen. Geen registratie of dergelijke, gewoon een klikje op 'stem op joyce' volstaat.










Joyce dankt u voor uw stem en belooft met haar titel de wereldvrede een stapje dichterbij te halen.

Ps: Ze kan ook een fotoshoot winnen, en daarvoor moet u "bbb joyce" naar 3108 smsen. Zet die duim in gang!

Labels: ,

8 Comments:

Blogger Bad, Mean & Ugly said...

OK dan, voor één keer: ik stem voor de wereldvrede.

dinsdag, juni 26, 2007 5:30:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

Tsssss uw madame moest het horen

dinsdag, juni 26, 2007 6:03:00 p.m.

 
Blogger Bad, Mean & Ugly said...

@tine: maar die houdt ook van de wereldvrede hoor, maar dan net iets anders gepresenteerd :)

dinsdag, juni 26, 2007 8:42:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Echt knap is die wel niet

woensdag, juni 27, 2007 10:23:00 a.m.

 
Blogger Bad, Mean & Ugly said...

Niet knap?!? Anomiempje toch! Ik raad je ten zeerste voorzetglazen +6,8 aan. Of had je liever een braille foto gevoeld :)

woensdag, juni 27, 2007 5:03:00 p.m.

 
Anonymous Annelien said...

knap... niet knap, smaken verschillen! Ik vind ze heel knap (ze is niet voor nix mijn beste vriendin). Daar u uw mening anoniem geeft ben je waarschijnlijk ook niet van de knapste?? Ze is trouwens ook nog is heel lief, een schatje dus!!!

stemmen is de boodschap

donderdag, juni 28, 2007 4:42:00 p.m.

 
Anonymous David said...

en het kan aan mij liggen, maar vrouwen zien er doorgaans een pak knapper uit.

Dit is gewoon zo! En ik vind die madam ook niet misç

maandag, juli 02, 2007 8:36:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

Ik vind ze ook niet uitzonderlijk knap eigenlijk, maar wel een mooi natuurlijk uitziend meisje. :p oja en mijn bijna-bikini vind ik wel een tikje mooier hihihi :) sorry ;)

woensdag, juli 04, 2007 11:44:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home