PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 juli 2007

Dour (2)

Met een bruin-rood kleurtje en gebroken rug ben ik sinds vanmiddag terug uit Dour. Na een frisse douche ben ik menig lijfgeur kwijt en krijg ik een beetje zicht op de afgelopen dagen.

Vuil gemaakt
-Alles
Ontdekt
-Nieuwe en oude muziek, helaas weet ik van de helft de groepsnaam niet meer.
-Het meertje achter de parking.
-Immodium.
-De sauna-functie van mijn tent.
Gemist
-Een proper toilet.
-Proper en/of warm water
-Een kookplaat.
-GSM-oplader (en electriciteit)
-Mooie vrouwen zonder vriend of vriendin.
Kapotgekregen
De tent, voor de zoveelste keer.

Algemeen was Dour geweldig. De organisatie is een pak slechter dan op Werchter en Pukkelpop, maar de sfeer maakt veel goed.
Ter plaatse heb ik vooral genoten van Vive la fĂȘte, Zion Train en Dave Clark. Hooguit twee keer een Dixi moeten gebruiken beschouw ik ook als een persoonlijk hoogtepunt, al moet ik hier wel onderdoen voor Aaron, die twaalf uur na aankomst waarschijnlijk nog steeds zit te Gameboyen op het toilet.

Maar genoeg over dit uiterst interessant onderwerp, op naar verdere duizelingwekkende avonturen!

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

hahaha gameboyen opt toilet :D was er waarschijnlijk ingevallen ofzo :D

dinsdag, juli 17, 2007 11:01:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home