PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

11 juli 2007

Dour

Morgen trek ik naar Dour. Fans en schuldeisers kunnen mij nog steeds mobiel bereiken zo lang de batterij meegaat.

Voor vragen des levens en andere raad, verwijs ik door naar pagina 8 tot 13 van de Humo. Lees en gij zult van grond gaan.

Ondertussen kan ik niet zeggen dat ik volkomen gerust ben. Mijn festivalteller bereikt bijna de twintig, maar op één uitzondering na was dat steeds als medewerker (lees: mijn boterhammen werden zelfs gesmeerd). Hoe, wanneer en of ik wel terugkeer blijft dus voorlopig een goede vraag.

Ingepakt:
-Veel kleren. De weersvoorspellers verwachten een warmtefront met lichte buien. Het KMI waarschuwt voor zweetgeur in combinatie met zure regen.

-Choco. Omdat glas niet mag, volledig ingetupperwared. Wie aan grappige taferelen denkt met mijn tas vol bruin smeer, moet ik teleurstellen. Mijn inpaktechnieken zijn meesterlijk.

-Toiletzak, zeep & handdoeken. Nu nog hopen een propere douche te vinden.

-Scheermachine. In de ijdele hoop dat ik dit weekend baardgroei krijg.

Gevonden op zolder:
Twee campingkookpotten.
De oude frigobox.

Nog te kopen:
Eten. Goede bronnen praten over een Colruyt in de buurt, maar ik speel op veilig. Morgen nog snel de Aldi en Delhaize overvallen.

Verwachtingen:
Nieuwe muziek ontdekken.
Oude muziek herontdekken.
Propere Overleefbare Dixi-toiletten.
Thuisgeraken in relatief hygiënische toestand.



See you monday!

Labels: , , ,

5 Comments:

Blogger Tine said...

geen vlees nodig van de gb? :D

donderdag, juli 12, 2007 8:13:00 p.m.

 
Anonymous Caro said...

hoe krijg je het klaargespeeld om altijd als medewerker te gaan? ik vind da dus nergens hé :(
*jaloers en op zoek naar hulp ofzoiets :p*

vrijdag, augustus 01, 2008 5:21:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Bij mij is het een kwestie van de juiste mensen te kennen (vriendjespolitiek is zo'n lelijk woord).

Ik weet wel dat Randstad ook elk jaar vrijwilligers aanneemt voor festivals. Maar bekijk op voorhand wel goed wat je moet doen en hoeveel je daadwerkelijk kan beleven van het festival. Bij sommige organisaties is het werken en genieten mooi afgewisseld, bij anderen iets minder...

Als je hulp zoekt, stuur dan even een mailtje en dan bezorg ik je wel de contactgegevens.

vrijdag, augustus 01, 2008 6:55:00 p.m.

 
Anonymous Caro said...

Oooh dat zou heel vriendelijk zijn ^^, ik zie alleen je emailadres zo nergens staan ... *-) :s

vrijdag, augustus 01, 2008 9:38:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Bij profiel ;-) of via pieterjanvl at gmail punt com.

zaterdag, augustus 02, 2008 2:57:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home