PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 juli 2007

The Simpsons Movie: gekeken en goedgekeurd

Geen baanbrekende verhaallijn.
Geen revelaties die de wereld voor eeuwig zullen veranderen.

Wel schitterende humor in een leuk verhaal van anderhalf uur.

Het was het lang geleden dat ik in de bioscoop nog een comedy zag die zijn geld waard was. "Never change a winning team", moeten Groening & Co gedacht hebben, want buiten de lengte, verschilde de film weinig van een doordeweekse aflevering. Begrijp me niet verkeerd, dit was humor van de bovenste plank, maar buiten Bart's piemel (bijna twee volle seconden in beeld) was er nieuws nieuws te zien.

Kort samengevat: een Simpsons XL, weinig vernieuwend maar zeker zijn geld waard.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Fery Vanhemelryck said...

Ik vond hem ook niet echt spectaculair. Je zou het kunnen omschrijven als een van de betere afleveringen. Meer niet. Is er in je voorlaatste zin geen foutje geslopen? "nieuws nieuws te zien"

dinsdag, juli 31, 2007 8:29:00 p.m.

 
Blogger Dens Powwels said...

Ik kocht de genuine fake film in het Turkije dat ik ken, en zag 45 minuten simpsons. Ik had niet het gevoel iets van de verhaallijn te missen, maar grappig of spectaculair vond ik het niet. Allicht is er teveel uit geknipt. Wel zag ik Bart z'n pietje.

donderdag, augustus 23, 2007 6:39:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home