PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 augustus 2007

Censuur

De post met het filmpje van Roland heb ik zonet offline gehaald. Kort samengevat omdat ik het hele gedoe rond het filmpje grondig beu was.

Ik vond het filmpje grappig. Als u mij op die manier voor een ziekelijke voyeur aanziet of iemand die zijn entertainment haalt uit het leed van anderen, dan is dat uw gedacht. De bedoeling van de post was absoluut niet om de man belachelijk te maken.

Of hij mocht gefilmd worden (voor alle duidelijkheid, het filmpje is niet van mijn hand) en of er andere dingen over hem mogen gezegd worden laat ik in het midden. Een antwoord wil ik er zelfs niet op want het kan me bitter weinig schelen.

Voor de zoveelste keer ga ik zeggen wat deze blog is en waarvoor ze dient.

Ik amuseer mij hier, of dat probeer ik toch. Ik probeer hier af en toe mijn ding te doen. Soms met en soms zonder niveau. Wie zich stoort aan de inhoud moet het niet lezen want dit is in de eerste plaats mijn klein tuinhuisje om in te knutselen. Het feit dat er blijkbaar wel wat vrienden en kennissen zijn die het lezen doet me enorm plezier. Om die reden probeer ik dan ook wat variatie in de posts te brengen. De Roland-post was een van de weinigen en laatsten in zijn genre omdat ik sowieso van plan was om deze blog redactioneel wat aan te passen, wat zich waarschijnlijk zal vertalen in (nog) minder posts, die wel (een beetje) niveau hebben.

Waar mag u mij in de toekomst nog op pakken?
-Leugens
-Foute interpretaties
-Foute informatie

Voor al de rest mag u naar Jeruzalem, daar hebben ze speciaal een klaagmuur staan.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Isaac said...

Let's all please shoot the messenger.

zondag, augustus 19, 2007 3:52:00 p.m.

 
Anonymous Joris VV said...

hehe

maandag, augustus 20, 2007 2:00:00 a.m.

 
Blogger Anneke said...

ma potverdorie toch, nou heb ik die reacties niet eens kunnen lezen!

dinsdag, augustus 21, 2007 11:24:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home