PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 augustus 2007

Pukkelpoppaarden

Op de Pukkelpopcamping:

"What are they always yelling here? What does 'Hoereuh' means?
"It's something silly they always yell, it means whores"
"Oh... strange. Why are they calling for horses"?

Toegegeven, gesproken klinkt de grap veel beter.
ToegegevenĀ², dit waargebeurd verhaaltje heb ik schaamteloos gestolen van Evelyn.

De mop was ook een van de hoogtepunten op het festival want van de meer dan honderd optredens ben ik er in geslaagd geen enkel langer dan tien minuten te zien.

Verder wil ik de jongeman bedanken die met twee flessen schuimwijn kwam vragen "mogen die binnen op de wei?"
Uiteraard mochten deze niet binnen uit 'veiligheidsoverwegingen'. Ik kan de overige festivalgangers dan ook verzekeren dat we de flessen en hun inhoud vakkundig lieten verdwijnen.

Labels: , ,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goed om te weten dat jij volgend jaar niet meer aan de glascontrole hoeft te staan.

woensdag, augustus 22, 2007 7:16:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Voor we weer gaan kommaneuken...

Ik was 'bandjescontroleur' en ze boden mij en mijn collega's beide flessen aan omdat ze toch niet binnen mochten. Samen met een man of zes hebben we die uitgedronken en als ik me niet vergis stond mijn 'chef' zelfs nog naast mij toen ik de tweede fles liet knallen.

Dus uw reden was?

woensdag, augustus 22, 2007 7:21:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Oh PJ, dan heb ik je gemist op Pukkelpop. Trok je aan de polsbandjes toen de sterren aan de hemel (en op het podium) stonden?

woensdag, augustus 22, 2007 11:59:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Uw 'chef' was Yves?? Daarvan is al lang geweten dat hij afgenomen drank mee naar huis neemt, ter plekke consumeert en uitdeelt. Mijn reden is dat er klachten zijn over de 'bandjescontroleurs' aan de ingang die zich daar te goed deden aan de afgenomen drank, en dat deze drank uiteindelijk bestemd is voor de vereniging die de glascontrole heeft gedaan. Niet voor bandjescontroleurs noch uw 'chef'.

donderdag, augustus 23, 2007 11:11:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ik ken geen Yves ginder... Maar even ter verduidelijking, het gaat hier over twee flessen verdeeld over zes man, waarvan vijf 'werkende mensen'. Het gaat hier om twee glaasjes op een avond. Ik kan er inkomen dat je daar niet straalbezopen kunt staan, maar dit is iets totaal anders.

2e verduidelijking, de jongen die ze ons schonk, kwam aan ons vragen of ze binnen mochten. Wij nemen geen drank af, daar is de security voor.

vrijdag, augustus 24, 2007 1:07:00 a.m.

 
Anonymous kar said...

in plaats van pj aan te vallen, hij heeft volledig gelijk. Trouwens de eigenaar van de flessen heeft meegedronken met ons en vond het heel gezellig. Had hij dat niet gedaan, hadden de flessen met inhoud door de security of glascontrole ( hoe gij het wilt noemen) afgenomen en vakkundig in de container gegooid.
dus het was een win-win-situatie :p

vrijdag, augustus 24, 2007 3:34:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home