PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 september 2007

Citaat van de week

"Geweld lost ALLES op Joh"

De wijze woorden komen niet van mij, maar van een veertienjarig klein meisje (ze was echt maar anderhalve meter groot). Het lokaal breezersletje kwam gisteren luidruchtig ruzie zoeken met mij en mijn vrienden. Op zich vrij indrukwekkend, want sinds ik de twee meter nader en de weegschaal alleen maar stijgingen noteert, zijn er weinig kleine meisjes die spontaan ruzie komen zoeken.

Uiteindelijk zaten we redelijk geamuseerd naar het wichtje te kijken en vonden ze onszelf iets te goed om te antwoorden op haar preken. Gelukkig, blijkt achteraf. Want nadien heb ik me laten vertellen dat haar vriendjes niet op een pak slaag meer of minder kijken.

Aarschot: lachen, gieren, brullen... En soms ook een beetje onveilig als kleine meisjes plots ruzie gaan zoeken.

Labels:

3 Comments:

Blogger Sam Vloeberghs said...

haha dus PJ , ge had schrik van die haar vrienden , wss ook 14 jaar :)

wel zielig ( da maske natuurlijk )

maandag, oktober 01, 2007 8:44:00 p.m.

 
Anonymous 'ons lien' said...

dat was een mooi voordeel aan mijn verhuis naar lier. (daar ik de zus ben van PJ kwam ik ook uit het Aarschotse). Aarschot betekent marginaal eerste klasse... Ik verhuisde naar een grote en drukke stad met in elke straat 3 pita's, kebab en nachtwinkels maar hier is iedereen vriendelijk en behulpzaam. Toch wel wat beter als de breezersletjes/speedsnotneuze van Aarschot!

wat PJ zijn angst betreft, hij had al schrik van zijn 'kleine' zusje (3 jaar jonger) toen ik nog in de pampers zat... hij zal nooit veranderen he :-p

greets van de zus

dinsdag, oktober 02, 2007 3:18:00 p.m.

 
Anonymous Mel__ said...

leve de kleine meisjes!

swel grappig. klinkt alsof ge mijn zusje bent tegegekome..
(hoewel die van de mama nog ni naar fuifkes mag gaan, maar zij is ook zo..)
(btw, mwahaha, ze mag ni uitgaan, de breezerslet die niets of niemand vreest! iyf!)
(mwhaha)

en zoals de wijze zus 'ons lien' zei; aarschot = breezerslette en speedsnotneuze

donderdag, oktober 04, 2007 11:02:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home