PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

23 september 2007

So you're from Germany?


"So where you from?"
"We're from Belgium."
"Ooooh... where is that?"
"Next to England."
"No, that's where Holland and France are."
"Noooo, it's right between those two countries."
"Ooooh, so you're from Germany!"

Ze hadden iets weg van een Basil uit Fawlty towers, de drie Britse meisjes waarmee ik twee weken terug aan een tafeltje zat. Uitleggen waar je vandaag komt is wel degelijk moeilijker dan gedacht en gebrekkige aardrijkskunde is niet uitsluitend voor Amerikanen weggelegd.

Mocht u het zich afvragen, tien dagen Spanje was een aangename afsluiter van mijn vakantie/studentenleven. Ondertussen heb ik mijn eerste werkweek achter de rug en op wat problemen met het slaapritme na, gaat alles goed. Vergeet sigaretten, drank, drugs en, andere beïnvloedende middelen, koffie is uw vriend in de vroege ochtend!


Edit: foutje in de anekdote aangepast.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Andhi said...

Bwa, sigaretten en drugs kunnen toch ook wonderen doen hoor...

Als je op zoek zou gaan en ik ben er niet: mijn bureau, bottom drawer, achter de softwaredozen.

Welcome back, PJ.

maandag, september 24, 2007 10:11:00 a.m.

 
Blogger Sam Vloeberghs said...

ja koffie om wakker te worden en joints om te gaan slape he :D

Succes op uw werk!
Khem nog 3 jaar school te gaan..

maandag, september 24, 2007 3:19:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Thx Andy, maar ik gebruik geen koffiepads. Just the free shot will do.

maandag, september 24, 2007 7:30:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home