PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 september 2007

WTF?

A-ron || Alter your surroundings zegt:
dus ge ga mee dan?
PJ zegt:
wss
A-ron || Alter your surroundings zegt:
is da een ja?
PJ zegt:
wss is de afkorting voor waarschijnlijk
PJ zegt:
ookal vind ik dat zelf vreemd omdat er maar 1 S in komt
---

Wie heeft die afkortingen eigenlijk uitgevonden?

PS: wat is uw favoriete afkorting? In afwachting tot een betere me te binnen schiet, kies ik alvast voor RTFM, AKA ook wel bekend als "read the fucking manual".

Labels: ,

7 Comments:

Anonymous Fery said...

RTFM is inderdaad een leuke.

Ik zou gaan voor ASAP. Ik denk dat ik dat ooit in een film heb opgepikt en dat is blijven hangen. AS Soon as possible.

Een minder leuke afkorting zijn die 7 letters die ik hier moet typen om te morgen reageren : xhhmyis

zondag, september 30, 2007 12:48:00 p.m.

 
Anonymous Andhi said...

Is 'wss' de algemeen aanvaarde afkorting voor 'waarschijnlijk'? Ik dacht altijd dat dat 'wsl' was -- would make more sense, omdat die 'l' er wel degelijk inzit, in tegenstelling tot die tweede 's'.

De twee s'en gebruik ik om 'misschien' af te korten. Moet ik het 'ns doen? Allee dan: mss.

En mijn favoriete afkorting op dit moment is IMHO (In My Humble Opinion).

maandag, oktober 01, 2007 9:40:00 a.m.

 
Anonymous Sanderijn said...

Ik gebruik altijd 'wrs' voor 'waarschijnlijk'... En mijn favoriet is 'mss', denk ik. Omdat een woord dat nuances legt mooi is. ^^

maandag, oktober 01, 2007 8:50:00 p.m.

 
Blogger lunatisme said...

mijn meest geliefde afkorting:

NOYFB


None Of Your Fucking Business

dinsdag, oktober 09, 2007 1:08:00 p.m.

 
Anonymous David said...

RTFM, Waumans gehad? :D

maandag, oktober 15, 2007 11:25:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

woensdag, oktober 29, 2008 3:43:00 a.m.

 
Anonymous Leen said...

Kwam op je blog terecht doordat ik wilde weten hoe de tweede s in wss daar ooit gekomen is :)
Leuke blog, blijkbaar ben je even oud en heb je ook journalistiek gestudeerd (wat een toeval op dit nachtelijk uur!)

maandag, mei 18, 2009 12:37:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home