PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 november 2007

Cynaaaaal GO GO GO GO!!!

Wie heeft genoten van Het Eiland, heeft al kennis gemaakt met Bert 'Bucky' Laplace. De zelfingenomen sadist die met zijn marketingoneliners meteen alle aandacht naar zich toe trok en ondanks alle streken overeind bleef, tot de laatste aflevering.

Zoals zoveel rotzooi op het internet heeft ook Bucky een internetversie. Hetzij onder de naam Steven Feys. De blog op zich is gezeik, Het personage op zich is gezever, maar als u iets wil lezen om achteraf "onnozelaar" naar te roepen, dan geef ik u de link wel.
--


Ohja ik ben dringend op zoek naar een persoon in de media die deze week in Parijs zit. Niet voor mij, maar voor een aantal laatstejaarsstudenten die op dit moment in de lichtstad verblijven en daar interviews moeten versieren. Uit ervaring weet ik dat de totale opdracht even zwaar is als Bart Dewever en André Flahaut op een slappe koord te leren dansen. Reden genoeg om die jongens en meisjes een beetje te ondersteunen van thuis uit.

Mediapersoon? Eender wie. Journalist, hoofdredacteur, chef, uitgever, kuisvrouw met een perskaart, het maakt niet uit. Als ze maar in Parijs zitten, iets te maken hebben met de media en deze week voor vrijdagmiddag een interviewtje willen geven aan Vlaamse studenten.

Hoe helpt u? Bel me, schrijf me, of postduif me. Liever vandaag dan morgen. Eigenlijk had u me gisteren al moeten mailen.

Labels: , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hooo man man, bestaat die kerel echt? Ik heb serieus mijn twijfels, maar alleszins: wat een pretentie zeg... Zulke mensen kom ik liever niet tegen in het leven, maar helaas pindakaas: zo vind je er met hopen. HELP

dinsdag, november 06, 2007 11:40:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Ik veronderstel dat het een fake blog is. Maar na the fake Steve Jobs en The Fake Steve Ballmer vind'k the fake marketeer toch niet zo sterk...

dinsdag, november 06, 2007 9:25:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home