PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 november 2007

Er zijn zo van die dagen...

Dat je voor de tweede dag op rij plots meer dan 75 minuten onderweg bent.
(Het record staat op deze maandag met anderhalf uur.)

Dat je op vijfhonderd meter van het werk een flitspaal inhaalt met 20 km/u te veel op de teller.
(Grof geschat heb ik dat traject al zo'n 130 keer afgelegd)

Dat je de auto van je grootouders na drie weken terugbrengt en ontdekt dat je eigen wagen ondertussen een platte batterij heeft.
(Terwijl ik hem daar zelf heb achtergelaten)

Dat de verzekering van de auto van mijn grootouders vandaag vervalt, waardoor ik nu over één defecte en één onverzekerde wagen beschik.

Dat een niet nader genoemde internetprovider het nodig vond om zijn kwartaalresultaten in een persbericht van zeventien pagina's te stoppen. Toen ik belde voor meer uitleg (lees: begrijpelijke en samengevatte info) vertelden ze me dat ik de gegevens 'probleemloos' uit de tekst kon halen.
Dit valt waarschijnlijk in de categorie 'hoe verberg ik minder goed nieuws.'

Dat mijn computer zonder reden na tien minuten uitvalt.
--

Gelukkig blijf ik optimistisch.

Zo is mijn computer ondertussen gemaakt (lees: het kabeltje van de koeling is terug aangesloten), mag ik morgen van thuis uit werken en gaat mijn buurman me morgen verderhelpen met zijn batterij en startkabels





Ohja, ondertussen hebben we naar het schijnt een regeringscrisis. Guy waar ben je? We missen je positivisme van weleer.

Labels: , , ,