PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 november 2007

Help Leterme!

"Volg het formatienieuws op de voet", las ik vandaag op de website van een Vlaamse krant. Nu moet ik u zeggen dat ik het formatienieuws daadwerkelijk op de voet volg. Elke scheet aan de onderhandelingstafel verschijnt in geuren en kleuren in de krant en dus ook onder mijn neus.

Wie de afgelopen maanden met zijn kop in het zand heeft geleefd kan gerust terugkruipen. We hebben nog steeds geen regering.

Mocht u van iets behulpzamere aard zijn: u kan nu ook Yves Leterme helpen met de formatieronde. Geloof het of niet maar het formatiespel is echt wel iets om een saai momenten even op te vullen.
Link met dank aan Jibbe, die bij gebrek aan een blog of een netlog-dingske een link naar zijn werk krijgt.

Als het allemaal iets te serieus is en politiek u geen communautaire bal kan schelen, dan heb ik hier nog een beetje technologienieuws, of toch techo-propagando. Apple heeft weer een leuk nieuw filmpje over PC Vs. Mac, of in dit geval Vista Vs. Mac OS X. Enjoy!

Labels: , , ,