PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

16 november 2007

Uit de oude doos

Omdat mijn virtueel bureaublad stilaan even rommelig wordt als het bureau zelf, ben ik vandaag aan het oprommelen. Na een uurtje heeft zich dat vertaald naar een grote sorteeractie van dingen die nergens thuishoren en eigenlijk nog best richting prullenbak verschuiven.



In die rommelhoop zat ook deze oude Photoshopdracht van een paar jaar terug. Hoe ik er toe gekomen ben weet ik niet meer, maar ik had duidelijk wat tijd op overschot :-)

Nog meer oude dozen: De Spice Girls zijn terug bij elkaar en ze beginnen in december aan hun nieuwe tournee. Waar wacht u nog op!

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Anneke said...

aaaah nostalgie... die herken ik ook nog. Heb een tijdje geleden ook nog zo'n (examen)opdracht teruggevonden van een knalgele Hummer :)

vrijdag, november 16, 2007 4:10:00 p.m.

 
Blogger Eva said...

Laatste opdracht uit de cursus als ik het mij goed herinner. Alleen ook hier de vraag: hoe zijn we in godsnaam tot zo'n resultaat gekomen??

vrijdag, november 16, 2007 8:05:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home