PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 december 2007

Eindejaarsvraagjes 07

Ongelooflijk. Het afgelopen jaar ben ik zowaar drie van mijn vijf goede voornemens nagekomen! Wie wil mag er mij een paar nieuwe voorschotelen, maar voel u in de eerste plaats geroepen om de vragen zelf te beantwoorden of originelere exemplaren voor te stellen.

Belangrijkste evolutie of trend van het afgelopen jaar?
De ultieme doorbraken en al even ultieme ondergang van de regeringsonderhandelingen. Als je sommige berichten geloofde dan mochten we hier elke dag een burgeroorlog verwachten. Niet dat we nu een oplossing hebben, maar naar Belgisch compromis kunnen we toch weer eventjes verder.

Persoonlijk: Iedereen rondom mij gaat plots trouwen, samenwonen, verhuizen of kinderen krijgen. Zelf ga ik geen van die dingen doen (al zie ik er tegenwoordig weer hoogzwanger uit), maar ik kan niet ontkennen dat mijn leven er toch wel anders uitziet dan een jaartje terug.

Beste/slechtste programma?
Te weinig tv gekeken om echt slechte dingen te zien. Bij deze hou ik het op formatienieuws en Sarah (volledige vijftig seconden volgehouden).
Beste: Drawn Together, Jensen, The Daily show. Allemaal deels en allemaal online.

Beste boek/concert/film enz...
The Game (Neil Strauss), Sociale intelligentie (Daniel Goleman)
Concert: The Killers (op Werchter) en SoulwaX-mas als runner up
Film: The Simpsons Movie, Hannibal Rising, Sicko

Wie wenst ik wat toe:
Aan iedereen: een beetje geluk.

Leukste gebeurtenis van 2007:
(Eventjes) op kot geweest, afgestudeerd! En werk gevonden!

Woord van het jaar:
Nee (positief bedoeld)

Wie wil ik uit de kleren zien gaan in 2008?
Nog steeds Kirsten Dunst, maar Annelies Beck staat sinds dit jaar ook op de shortlist.

Naar wat kijk ik uit in 2008?
Een vrij weekend! Iets wat met mijn ontslag op mijn weekendwerk ongetwijfeld in het verschiet zit.
Van kamer verhuizen, een betere auto, een nieuwe pc (en misschien een Eee).
Op minder materieel vlak: "vrede op aarde en een beter klimaat"

Goede voornemens
Positief blijven denken en geen enkele gelegenheden onbenut laten.

(een lief zoeken en afvallen weiger ik me opnieuw voor te nemen.)

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous joene said...

Maar allez, géén lief? 'k Zal helpen zoeken ;) deal?

vrijdag, december 28, 2007 12:13:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home