PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 december 2007

Ik wil/mis(s) België

Teleurstellingen.
Over miss België.
Of toch over wat ze van haar schrijven.

Het begon dit weekend door de opmerking "maar ze kan geen Nederlands". En dan? Oké, deze dame is een nationaal verkozen vrouw (een van de weinige dingen die we nog nationaal verkiezen), maar maakt dat nu echt uit? We zitten een half jaar zonder regering en blijkbaar verstaan ze daar elkaar nog altijd niet na zes maanden.

Een klein beetje advies, liefste Alizee (prachtige naam trouwens): volg wat Nederlandse les al is het maar om de Vlaamse media wat te sussen. Doe je jaartje uit, zeg tussendoor dat het moeilijk is om de taal te leren, maar dat je blijft volharden, en eind 2008 was je die sympathieke miss die ooit in haar thuisland een paar pikante foto's had laten maken.


En zo kom ik bij de tweede teleurstelling van de dag. Tussen de headlines verscheen "eerste pikante foto's miss België duiken op". Het bericht verwees door naar onze Zatte Vrienden en daar hoopte ik de Belgisch-Tsjechische schoonheid te bewonderen. Helaas blijft het bij een paar kijk-eens-hoe-sensueel-ik-mijn-borsten-bedek-foto's, geen naakt dus. Het bericht werd weeral opgeblazen tot wereldnieuws binnen Vlaanderen en dezelfde "Et alors?" schoot me door het hoofd (jaja, ik ben ook een petit peu tuweetalic).

Achja, laten we hopen dat Playboy haar ook een mooi voorstel doet. Intussen moeten we het stellen met het beeld hierboven, met dank aan czechmodels.cz.



Bijna vergeten: morgen moet ik op een niet nader genoemde radiozender uitleg geven over downloadlimieten en de dag van de download. Als die commentaar een beetje geslaagd overkomt, krijgt u hier de link, anders mag u het fragment binnen enkele jaren gaan zoeken op een Tsjechische website. Zo rond de tijd dat ik eens een verkiezing win. Als u het toch zult horen: luid roepen naar uw radiotoestel, met wat geluk roep ik wel terug ;-).

Labels: , , , , , , , , ,