PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 december 2007

Inge is terug!

En ze blogt weer!
Op Het Nieuwsblad!
En daar ben ik blij om!

Nu even serieus. Inge is een oude klasgenote van mij die ooit blogde, en dat deed ze best goed. Toen ze er een paar jaar geleden mee stopte was ik dan ook in diepe rouw, iets wat ik eigenlijk nooit te boven ben gekomen...

Ondertussen zijn we een paar jaar verder en werkt ze als journaliste voor Het Nieuwsblad waar ze onder meer mijn Aarschotse regio verzorgt. Mocht u het nog niet weten, die regio heeft verzorging nodig!

Maar terug to the point, HIER blogt ze over Aarschot en HIER blogt ze over Diest.



Ahja, in't echt is ze knapper dan op de foto.

Labels: , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Peter said...

Niet alleen Inge ;-) Al is zij wel de aanstookster!

vrijdag, december 07, 2007 2:08:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home