PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 december 2007

Oldies?

Ik zou hier iets willen zeggen over mijn verjaardag.
Maar eigenlijk is dat bij deze al gebeurd.

Wie denkt dat hij/zij een spectaculaire party heeft gemist, geen nood. Het feestgedruis heeft zich gisteren beperkt tot cola en twee glühweintjes. Van schandalig laat het beest uithangen was geen sprake. Vanavond daarentegen gaat het richting Flanders Expo voor de SoulwaX-Mas party. Hoe en in welke staat ik terugkeer blijft tot morgenmiddag een groot vraagteken. Idem voor de toestand waarin ik morgen mijn voorlaatste werkdag op de luchthaven doorbreng :-).

Ohja, net voor ik hier op de publiceerknop druk, geeft Aaron mij de TMF (video) remix van 1998 mee. De meest commerciële playlist van negen jaar terug, reden genoeg om me vandaag even heel oud te voelen terwijl ik Ghetto Superstar zit te neuriën.



Voor de fans: de playlist staat onder het filmpje, maar niet alle nummers (zoals het veel te mooie La tribu de dana van Maneau) staan er blijkbaar tussen.

Labels: , , ,