PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 december 2007

Rechtzetting

Even een kleine rechtzetting want ik merk dat mijn blog hier plots veel bezoekers krijgt vanuit het forum van TIK.

Aanleiding hiervoor is de aankondiging op de website van Radio 1, waar ik morgen uitleg zal geven over de downloadlimieten in Vlaanderen.

Vzw Tik organiseert op 30 december 'De dag van de download': Een protest tegen het feit dat Belgische internetproviders limieten hanteren, terwijl dat in Nederland niet zo is.

Pieterjan Vanleemputten vindt die limieten niet kunnen. Bovendien is breedbandinternet te duur.
Jan Margot, woordvoerder van Belgacom, reageert.

Ik wil bij deze duidelijk maken dat ik daar niet als voortrekker of tegenstander van de datalimieten ben, en daar morgen niet zit om een positie in te nemen. Als journalist volg ik het onderwerp uiteraard en daarom wil ik graag een (neutraal) woordje uitleg geven over waarom limieten van twaalf gigabyte niet meer van deze tijd zijn.

Een tweede puntje dat ik wil aanhalen is deze blog zelf. Dit is mijn persoonlijke webstek waar hoogstaande en minder hoogstaande dingen staan (meningen verschillen). Hoewel ik er vaak naar verwijs, staat deze site volledig los van mijn werk. Wie hier dus komt om te weten waarom ik plots bij Radio 1 zit, verwijs ik graag door naar ZDNet.be.



Wie hier toch komt om het gekrabbel uit mijn vrije tijd te lezen: welkom, zet u neer en doe alsof u thuis bent.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger Sam Vloeberghs said...

ik kom hier toch geregeld eens uit nieuwsgierigheid piepe ze!

Pieterjanvl bekend over heel vlaandere nu jaa xD

dinsdag, december 18, 2007 11:40:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home