PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 januari 2008

Deelnemen is belangrijker dan winnen

Op De Standaard Online kunt u een MacBook Air winnen. Nu moet het gezegd worden, het is eigenlijk niet de dunste laptop ooit. Een modelletje uit 1997 deed het een halve millimeter beter.

Oke het verschil is minimaal, maar dit was voor zijn tijd wel een kleine revolutie. We spreken hier over een goeie tien jaar geleden, wat in computerland toch al een ander tijdperk betekent.


Maar ik dwaal af. Omdat veel wedstrijden een clausule bevatten in de zin van "geen werknemers, of familie van de organisatoren enz..." vreesde ik al dat mijn gokje op dit hip flinterdun ding ongeldig ging zijn. (Nee ik schrijf niet voor De Standaard, maar mijn bedrijf is wel een onderdeel van Corelio/VUM)

Maar ik ben fout. Ik mag namelijk wel meedoen.
Artikel 7
Werknemers van Vum nv kunnen niet winnen bij deze wedstrijd. Ze mogen wel deelnemen.
Deelnemers die valsspelen, hacken of op een andere dan de door De Standaard voorziene manier aan de resultaten komen, worden uitgesloten van het winnen van één van de prijzen.

Alleen niet winnen :)

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Andhi said...

Ik ben er nog niet zo helemaal zeker van dat wij niet aan die wedstrijden mogen deelnemen. Op mijn loonbrief staat alleszins niets van VUM nv. Op de jouwe wel? En oké, we hebben de schijn van partijdigheid tegen, maar volgens de letter van het reglement kunnen ze ons niets maken. Denk ik.

Je kan natuurlijk ook altijd "aan je (groot)vader vragen om deel te nemen". Daar wordt niets over gezegd...

maandag, januari 21, 2008 11:37:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home