PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

04 januari 2008

Noob!

Vooraf: PJ stuurt zijn per e-mail zijn kerstfoto's door naar Elisa. De foto's werden in een rar-bestandje gezet


Elisa zegt:
da sta in zoiets raar
Elisa zegt:
ik krijg da ni opgeslagen
PJ zegt:
ni opgeslage of ni geopend?
Elisa zegt:
kheb het gewoon geopend
Elisa zegt:
mr nu weet ik ni hoe ik da moet opslagen
PJ zegt:
tsss
PJ zegt:
you know there are things like google and they give answers
PJ zegt:
das ne .rar
PJ zegt:
ge kunt da openen en ge ziet de foto's?
Elisa zegt:
ja
PJ zegt:
oke
PJ zegt:
al eens geprobeerd om de foto's te selecteren en te verslepen naar een map of uw bureaublad?
Elisa zegt:
nee kzal da is ff doen
PJ zegt:
wat hebt ge dan precies geprobeerd ?
PJ zegt:
gewoon gekeken en gezegd "ey da werkt ni"
Elisa zegt:
ja normaal
Elisa zegt:
linkermuisknop
Elisa zegt:
opslaan als ofzoiets
PJ zegt:
Congrats, you've just made my blog

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous IKielJoe said...

Zo zijn er veel mensen....

Hoe doet je dat??? ===> Use Google :)

De mensen zijn te tam om iets bij te leren :):)


Mensen kopen computer, en denken ik kan hem aanzetten, dan kan ik er ook meewerken.... ^^

zondag, januari 06, 2008 12:20:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home