PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 januari 2008

Uitgeweekendwerkt

Vorige zondag ging de de deur bij DHL definitief achter mij dicht. Ondanks dat ik me daar met momenten enorm heb geamuseerd, is het concept van een zesdaagse werkweek niet echt iets voor mij. Gelijk met mijn ontslag, komt er ook een einde aan een jarenlange periode van studentenjobs die nog het best zijn te omschrijven als "twaalf stielen en dertien ongelukken". Van kelner in een tirolerrestaurant, naar magazijnier in 'den Unic'. Van Call center Agent tot het laden en lossen van vliegtuigen en daar zitten nog een flink pak interims tussenin. Allemaal leuk, maar stiekem toch wel blij dat het voorbij is. Nog het meest voor mijn eigen gezondheid, want als jobstudent wordt je wel vaker subtiel gedwongen tot de smerige en lastige werkjes.

Bij deze nog een vaag gsm-fotootje van letterlijk en figuurlijk vervlogen tijden.

Labels: , ,