PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 januari 2008

(V)Ista?

Even een korte update: Mijn bescheiden machientje met een quadcore processor en 4 gig ramgeheugen draait momenteel zijn eerste uren. Foto's en volledige specs volgen, maar intussen krijgt u al een paar kleine vaststellingen over Windows Vista:

Mijn oude pc (P4 2800, 1 GB ram) start min of meer even snel op.
De laptop van mijn neefje (AMD Turion 512 mb ram, XP) start sneller op.

En dat opstarten moet bij elk programma dat ik installeer, Zelfs Live Messenger.


Maar het ziet er wel mooi uit.

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Marnick said...

Oh noes! Uw eerste virus vertraagt uw PC! En wel in de vorm van Vista... :)

zondag, januari 27, 2008 5:59:00 p.m.

 
Anonymous Jorn said...

haha, ja volgens mij ligt het aan de persoon die er mee werkt :-)

mja gekunt mss opstarten in veilige modus ga mss sneller

of gekunt mss Vista er af smijten en linux er op zetten

of gekunt mss xp der op zetten

of gekunt mss de pc verkopen aan mij, ik geef er 100 € voor

zondag, januari 27, 2008 7:07:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@jorn: Het verschil met uw 22" scherm is dat het mijn Vista tenminste nog werkt na reïnstall ;-).

zondag, januari 27, 2008 10:42:00 p.m.

 
Anonymous Belg Jorn said...

1 - 0 :p

haha, bwa misschien kan ik het nog fixen mss :p

zondag, januari 27, 2008 11:09:00 p.m.

 
Blogger Wouter said...

hoor ik daar een dualboot van Ubuntu en Vista aankomen? :p

dinsdag, januari 29, 2008 12:05:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home