PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

12 februari 2008

GEZOCHT: ex-electrabel klanten

Ja ik weet dat het hier de laatste tijd weer slabakt. Het is niet de inspiratie, maar vooral tijdsgebrek. Geen nood! Als ik vroeg of laat nog eens niets te doen heb, werk ik het wel bij.

Maar genoeg gezever. Een lief leuk meisje heeft uw hulp nodig. Geen paniek, ik ga u niet om een kankerbijdrage vragen. Evenmin moet u haar helpen verhuizen, verbouwen, frauderen of andere zaken. Ze zoekt mensen die in de afgelopen jaren zijn overgestapt van Electrabel naar een andere stroomleverancier (Nuon, Luminus, Citypower enz....)

Waarom?
Ze studeert marketing en die mensen moeten iets onderzoeken. In eerste instantie zoekt ze daarom VOOR WOENSDAG (ja, de 13e) een viertal mensen die een vragenlijstje per e-mail willen beantwoorden. Binnenkort moet het iets grootschaliger zijn, maar dan leest u dat hier waarschijnlijk ook wel.

Dus, kort samengevat: Bent u een ex-electrabel klant en heeft u tussen nu en woensdagavond even tijd. Mail mij dan eventjes op pieterjanvl at gmail punt com. Ik speel uw gegevens door aan Annelies en u heeft de wereld weer een beetje gered voor deze week. Schitterende deal niet?

Nog even de disclaimer: het is een studentenonderzoek. Er is geen enkel bedrijf dat u op basis van uw antwoorden gaat stalken met promoties of andere ondervragingen.

Mocht het u motiveren om mee te werken: t'is een knappe.

Labels: ,