PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 februari 2008

Iemand een counterstrikeske?

Ook al zat ik het afgelopen weekend zelf op een lanparty, en staan mijn vingers nog wat stijf van de gameavond op het werk, toch was ik hier graag bijgeweest.




Helaas wat het allemaal te doen in Brazilliƫ, meerbepaald in Parque Ibirapuera waar dus Campus Party 2008 werd georganiseerd. Wie Spaans Portugees spreekt (of het toch kan lezen) krijgt de link hier. Wie gewoon wat meer foto's wil zien, verwijs ik door naar de blog van Mikko. Nu weet u ook meteen waar ik bovenstaande mosterd vandaan haal.

Labels: , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je bedoelt, je WAS er graag bij geweest, mijnheer de journalist?

maandag, februari 25, 2008 10:18:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Something like datte. Laat me het excuus gebruiken dat ik de geen-eindredactie-stijl gebruik van De Standaard ;-).

Maar voor de zuiverheid onzer taal ga'k het wel even aanpassen, thx.

maandag, februari 25, 2008 9:24:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home