PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 februari 2008

Please wait, we're just taking it slow today

Aanvankelijk wou ik hier een stukje neerzetten over mijn dagje in Landgraaf. Na negen jaar heb ik nog eens een snowboard onder mijn voeten gezet en ik moet zeggen dat het toch iets vlotter ging dan mijn avontuur in de Franse Alpen destijds. Dat vandaag zitten noch rechtstaan met intense pijnscheuten gepaard gaat, laat ik even achterwege.

Maar bij die post hoort natuurlijk een foto die ik gisteren heb genomen. Niks spectaculairs, ik ben al trots als ik van een berg geraak, maar wel iets om te boel hier op te fleuren.
Helaas ben ik op het moment van schrijven een goeie acht minuten aan het wachten om de inhoud van mijn geheugenkaartje te kunnen lezen...
Elke dag is een stapje dichter om terug te keren naar Windows XP.

Labels: