PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

26 maart 2008

Live from St.:artin De Belleville

Een kort berichtje dat waarschijnlijk vol fouten staat. deels uit tijdsgebrekm deels omdat het hier qwerty-toetsenborden zijn.
Op zondag was ik een snowboarder.
Tegen maandag was ik een skier.
Tegen maandagavond was ik een gewonde skier met grote schrik.

Dinsdagochtend heb ik eventjes het heil ontdekt> Met een iPod ben ik blijkbaar al een pak minder bang, en zelfs zo zelfverzekerd dat ik de bluawe piste 2eventjes2 ben gaan afglijden. Niet geheel zonder schrik, pijn, of verbrand voorhoofd. Vandaag ben ik daarentegen opnieuw de koning van de babypiste (u moet me die vijfjarigen eens zien inhalen).

Soit, ik ben dus een middelmatige beginneling met vooral grote schrik> Maar voor u denkt dat ik hier elke avond mezelf in slaap ween, het is hier leuk> snikheet en tegelijk ijskoud, pijnlijk, maar tegelijk ongelooflijk leuk. Enkel een Vlaamse krant of betaalbare cola is hier nergens te vinden.
maar opnieuw: het is hier leuk en het gevoel om een weekje van de wereld te zijn is ongelooflijk (ookal zit ik nu op internet).