PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 maart 2008

Terug in België

Positief nieuws:
-Niets gebroken.
-Binnen 30 minuten begint de après-ski ergens ten Aarschotse velde.
-Het was een ongelooflijke week.
-Binnen twee weken mag ik twee dagen naar Barcelona.
-Morgen heb ik een nieuwe auto. De oude krijgt u hier binnenkort in aanbieding.
-Beseft dat die conditie niet uit zichzelf terugkomt.

Negatief:

-Centerparcs klaagt mij aan voor 175 euro (+50 euro boete) voor een onbetaald weekendje. Dat ik hen al drie weken mails stuur om uit te leggen dat dit weekend nooit is doorgegaan, vergeten ze eventjes.
-Ik heb een blauwe plek ter grootte van mijn hand (ter info: ik heb een grote hand)
-ik ben terug thuis :(
-364 ongelezen e-mails (alles wat door de spamfilter is geraakt).

Labels: , ,