PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 maart 2008

Tweede poging

Jongens en meisjes zo kan dat hier niet he. Ik was er volop van overtuigd dat jullie mij gingen overrompelen met fanmail en stalkingsaanvragen na mijn radiodebuut van drie maand geleden. Mailboxen, telefoonlijnen en louche hotelletjes. Allemaal stonden ze open voor jullie, maar neen...

Dus ben ik genoodzaakt om een tweede poging te wagen. Deze keer op Studio Brussel bij Heidi Lenaerts, wiens eeuwig optimisme ik wel wat bewonder.


Ohja het gaat over de Asus Eee.

Labels: , , ,

2 Comments:

OpenID perspectief said...

Proficiat, ik heb nog nooit iemand zo helder weten te vertellen over de Asus eee tijdens een middaprogramma op een Vlaamse muziekzender!

Nu tevreden? :-)

donderdag, maart 20, 2008 1:04:00 a.m.

 
Anonymous Fery Vanhemelryck said...

Die Asus Eee lijkt mij een fantastisch ding. Ideaal als je enkel wat officedocumenten nodig hebt en wat wilt surfen. Voor vergaderingen lijkt mij dat ideaal.

Enig idee of de andere prijzen daardoor ook zouden dalen?

donderdag, maart 20, 2008 11:13:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home