PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 mei 2008

Citaat van de week

Een vriendin van mij heeft de laatste tijd nogal een... opmerkelijk seksleven. Nog opmerkelijker is dat ik alle details te horen krijg en dus ook de grappige zaken. Aldus de uitspraak van haar loverboy van gisterenavond:

*** zegt:
k verstond er eigenlijk niks van
*** zegt:
"ge maakt mij zo geil als bambi in een botersauske"
betekent da iets? ik ben nie mee ze


Toegegeven: het zegt mij ook niets, maar het is wel grappig. Mocht u als liefhebber van de betere literaire erotica weten waar dit vandaan komt, dan bent u hartelijk welkom in de comments. Nog betere megaopwindende kreten uit het heetst van de strijd? Same way!

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is pas fout als "een vriendin" je al haar details komt zeggen over haar liefdesleven..

Ofwel is ze ontmaagd de dag ervoor, en is ze trots :p

zaterdag, mei 31, 2008 12:14:00 a.m.

 
Blogger Sam Vloeberghs said...

ik denk dat de kerel in kwestie ree in een botersausje wel lekker vind ( op zijn bord wel te verstaan )

:)

zaterdag, mei 31, 2008 5:18:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het is nog eens extra fout als jij die details op het internet zet ;-)

maandag, juni 02, 2008 9:38:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home