PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

03 mei 2008

Meer uit China / The suit is good

Dat er 'Made in China' op mijn echte Italiaans hemd of mijn al even echte Spaanse sombrero staat kan ik best inkomen, maar het volgende bewijst dat ze daar dus echt alles maken.


'Free Tibet' flags made in China.


Via Asfaltkonijn.
--

Even iets totaal anders. Binnen een tweetal weken vertrek ik voor enkele dagen richting US of A. Met die trip is meteen het moment in mijn leven aangebroken dat ik verplicht ben om deftige kledij te kopen. Niet dat mijn huidige kleerkast niet deftig is, maar tot vanmiddag was de enige das in mijn kleerkast eentje die ze gratis weggaven bij een al bijna even goedkoop hemd.
Lang verhaal kort: A suit makes you look good. Iets wat ik eigenlijk al kon afleiden van onderstaande heren.






Het moet zelfs geen maatpak zijn. Alleen al de manier van aantrekken kan indruk maken.


En zelfs een maatje meer maat weinig uit.


Al kan het ook iets minder stijlvol...

Labels: , , ,