PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 juni 2008

Een boekje open

Beste vrienden, fans, collega's, stalkers en liefhebbers van de betere flauwekul,

Het wordt het tijd dat ik jullie iets beken. Een moment dat ik uit de kast kom en zeg waar het op staat. Er is al een paar maanden iets... Ik praat er niet graag over en hopelijk begrijpen jullie dat ik het voor (bijna) iedereen verzwegen heb gehouden.
Een paar maanden geleden ben ik beginnen 'experimenteren'. Eens iets anders uitproberen puur uit nieuwsgierigheid. Uiteindelijk viel die eerste keer vrij goed mee dat ik ben teruggekeerd en mja... ik zit er nu vrijwel helemaal in dus het wordt hoog tijd om aan de wereld op te biechten wat ik al een tijdje voor mezelf hou.

Ik zit op Facebook.

Doe geen moeite, in tegenstelling tot wat de site eist ben ik niet ingeschreven onder mijn eigen naam, wel onder een pseudoniem. Hoe is het daar? Goed eigenlijk. Ik was er vrijwel onmiddelijk getrouwd met Eva, helaas na een week al weer in vriendschap uit elkaar gegaan. Intussen heb ik er ook vriendjes en collega's leren kennen en leer ik dankzij de applicaties schitterende (ongetwijfeld juiste) informatie over mezelf. Wist u trouwens dat ik zowel een Fez (That 70's show) als een Chef (South Park) als een Homer Simpson ben? Helaas moet ik ook toegeven dat ik intussen 18 times gereviewed ben door vrouwelijk schoon, maar tot dusver geen enkel op het "want to date me"-knopje heeft gedrukt. Reden genoeg om mijn duistere one-eye foto te vervangen door een exemplaar dat mogelijk de enige foto is waar ik een beetje sex-appeal op heb.

Voor wie Facebook trouwens louter privĂ© gebruikt, maar wel veel mensen ontmoet, kan ik een alter ego trouwens ten zeerste aanraden. Alleen vrienden herkennen je foto of weten dat jij het bent. Bovendien kan niemand echt beweren dat jij het bent, wat je iets meer speling geeft op het moment dat het internet enorm gĂȘnante zaken naar je spuwt.

Nu dat ik mijn Facebookje heb geopend wil ik bestaande gebruikers wel graag uitnodigen. ZDNet, de plaats waar ik mij elke dag probeer nuttig te maken (soms zelfs met enig succes), zit sinds kort ook op deze veel te gehypete profielsite. We hebben een Facebook Group en een Facebook Page. Van het eerste kunt u lid worden, van het tweede kunt u fan worden (volgt u nog?).

Btw: De mannen van Clickx hebben ook een page en een group. Allen daarheen voor meer plezier aan het klavier!

Labels: , , , , , ,