PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

12 juli 2008

THIS IS ABOUT THE IPHONE SO YOU MUST READ THIS!

Nu ik met de titel uw onverdeelde aandacht heb is het tijd voor twee filmpjes, schaamteloos gestolen van Zattevrienden.

Om u wat achtergrond te geven: op mijn werk hebben ze het vaker over de iPhone dan ze het bij Flair over cellulitis hebben (dixit Andhi).

Ja het is een leuk en mooi toestel, maar neen het is voor mij geen 525 euro waard.
Ja de hype is overdreven, maar ja, het is ook wel grappig om het fenomeen te volgen.
Ja ik besef dat ik ook meedoe aan de hype, maar neen, ik ben geen Apple-fanboy.

Maar over fanboys gesproken: Cain Ransbotty, aka mister Zattevrienden stond donderdagnacht als zevende in de rij om een van de eerste 300 Belgische iPhones te bemachtigen.

Natuurlijk moet zo'n ding opbrengen dus werd het hele event gefilmd, zelfs met een stevige "WABLIEFT", toen cain te horen kreeg wat zijn telefoon ging kosten. Alles voor de show natuurlijk.


Hou die show even in gedachten, want wat trekt meer aandacht dan een van de eerste iPhones in Belgiƫ te bezitten?

Hem kapotmaken....

Maar laat u niet vangen aan de montagetechnieken. Bekijk rustig het hele filmpje en concentreer u vooral rond 1 min 58 op de enorm vage zoom op de blend-knop.

U raadt het al, Cain belt nog altijd met zijn hebbeding, al heeft hij wel geen zakje meer...

UPDATE: Willitblend.be heeft wel een iPhone 3G door de blender gejaagd. Let vooral op de beelden in slow-motion.

Labels: , , , ,

1 Comments:

Anonymous Andhi said...

In de 'hoogdagen' van ZV zouden ze er hun hand niet voor omgedraaid hebben om zo'n iPhone te blenden, methinks. Posers.

zondag, juli 13, 2008 5:59:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home